FUNDACIÓ S!GNES Som una fundació privada i independent sense ànim de lucre dedicada a la promoció i la difusió del disseny. Nosaltres som així. Et presentem les nostres darreres iniciatives: la Designpedia, primera enciclopèdia wiki del disseny espanyol, o el nostre projecte Fundació Signes al rescat! per a la recuperació dels rètols abandonats. Coneix les nostres iniciatives per donar suport als joves dissenyadors, especialment els Premis Signes, dels quals estem molt orgullosos. També ens agrada desenvolupar activitats al voltant del disseny, i quan una situació ho requereix, ens posem en marxa i passem a l’activisme gràfic: un bon exemple d’això és l’acció GNO! en favor dels drets humans. Fem nombroses activitats en col·laboració i tenim molts Amics de la Fundació. Segueix-nos a Facebook o contacta amb nosaltres i explica’ns què et sembla el que fem.

Ah, sorry… do you speak english or castellano?