ACTIVISME GRÀFIC Creiem que el sector de la comunicació visual també contribueix a que el món sigui una mica millor, perquè des del disseny podem ajudar a transformar-lo.
Precisament per això la Fundació Signes va promoure una crida internacional a creadors d’arreu del món perquè unissin esforços i es manifestessin amb la força de les seves obres contra la presó de Guantánamo. És així com va ser com va néixer el projecte GNO! en favor dels drets humans. Des de la mateixa perspectiva, i amb l’objectiu de contribuir a la memòria de la cultura del disseny i la comunicació visual, vam promoure una campanya per salvar els rètols centenaris que estan a punt de desaparèixer dels carrers de les nostres ciutats. Fundació Signes al rescat!