FUNDACIÓ SIGNES AL RESCATEls rètols dels comerços són un referent indiscutible d’estils i èpoques i constitueixen un llegat cultural, perquè no només expliquen amb precisió la nostra societat de consum i serveis, sinó que a més en el futur seran testimonis d’una part de la nostra història.
Malauradament, una part d’aquest patrimoni està a punt de desaparèixer.
Alguns dels rètols centenaris que configuren el nostre paisatge urbà són substituïts per d’altres més «moderns».
Per aquest motiu, el 2008 la Fundació Signes va promoure una convocatòria adreçada a tots els ciutadans per detectar els rètols a punt de desaparèixer dels nostres carrers que, per la seva qualitat i originalitat, contribueixen a la memòria de la cultura gràfica i de la comunicació visual.
L’objectiu era recuperar i preservar aquest patrimoni amb la voluntat de crear un fons gràfic que més endavant es podria exhibir en alguna institució, i així en gaudiria tothom.
Al Rescat
COMENTARIS

Sense comentaris (per ara)