DESIGNPEDIALa Fundació Signes va posar en marxa el 2009 la Designpedia, la primera enciclopèdia wiki sobre disseny espanyol. A les seves pàgines es pot trobar tota la informació sobre professionals, empreses, productes, institucions o escoles relacionades amb la creació al nostre país.
Dissenyada per Javirroyo i basada en el concepte wiki, la Designpedia està pensada per créixer, quantitativa i qualitativament, de la mà dels seus usuaris i esdevenir una plataforma de divulgació (gratuïta, digital i d’accés global) i de referència obligatòria per a tothom que cerqui informació sobre el disseny amb accent espanyol.
Un comitè de seguiment configurat per professionals com Juli Capella, Daniel Giralt–Miracle, Lluís Morillas, Álvaro Sobrino, Vicenç Viaplana, Viviana Narotzky o Ramon Úbeda, entre altres, valida i supervisa els continguts que van editant els usuaris amb l’objectiu d’assegurar un control de qualitat.
Comptar amb el suport de tots ells suposa un recolzament professional i un plus de credibilitat indiscutibles per a una obra de consulta lliure i gratuïta com la Designpedia.
COL·LABORACIONS

colaboraciones designpedia Designpedia

Designpedia
COMENTARIS